Selasa, 17 Mei 2016

Keputusan Peperiksaan Sem 2

Assalammualaikum ~

Sebenarnya keputusan dah lama keluar.. Tapi baru rajin nak bercerita

Cerita dia bermula dikala ( ayat poyo je ) ~ 

Baiklah..Macam ni.. Disebabkan saya tak tahu bila keputusan peperiksaan keluar.. Setiap hari buka

LMS untuk semak.. Tapi tak ada~

Pada Suatu Petang... Pada Hari Jumaat yang Indah

Tiba-tiba Intan ws..Terima kasih untuk segalanya dan sebagainya... Saya yang baca ws tu jadi pelik..

Dalam hati, " Aku buat apa sampai Intan ucap terima kasih bagai ?".. Tanpa buang masa, saya  

tanyalah Intan..

" Intan okay tak?? Terima kasih untuk apa ni??"

" Mimie tak tahu lagi ke??" balas Intan

" Tahu apa pula ni Intan ??" dengan hati yang berdebar-debar (dupdapdupdap)

" Result dah keluar..Baru je tadi" balas Intan lagi

" Series ke??? Baru tahu.." jawab aku

" Nasib baik Intan bagi tahu Mimie" balas Intan

dan selepas bersembang dengan Intan, saya pergi buka LMS untuk melihat keputusan saya..

Tapi....

Tak boleh buka pula.. ( masa aku nak buka LMS memang line busy memanjang )..Lepas tu,

saya saya cuba buka lepas maghrib.. Alhamdulilah boleh buka ( sambil tersenyum )

Terkejut tengok result sendiri.. Alhamdulilah ada peningkatan  sedikit..


Sem 2 memang saya kerja keras untuk betulkan pointer..Memandangkan pointer sem 1 tak berapa 

nak memberangsangkan.. 

Selalunya, orang skor pointer tinggi untuk sem 1.. Tapi sem 1 dok main-main lagi.. Merasa diri tu 

ada kat zaman sekolah lagi.. Tapi tak apa.. Belajar daripada kesilapan untuk perbetulkan hari-hari 

yang akan mendatang.





Nota kaki : Tiap hari buka LMS tak ada apa jadi..Tapi masa  tak buka LMS macam-macam jadi






Tiada ulasan:

Catat Ulasan